Pogodbeni servis za vozila Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT, CUPRA in Porsche

Pogodbeni servis za vozila Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT, CUPRA in Porsche

Pogodbeni servis za vozila Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT, CUPRA in Porsche

Pogodbeni servis za vozila Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT, CUPRA in Porsche pri Zavarovalnici Triglav, Zavarovalnici Sava, Allianz, Generali in Porsche zavarovanju.

Pogodbeni servis storitve - vse na enem mestu:

  • direktna prijava škode,
  • cenitev škode,
  • avtoservis
  • popravilo poškodovanih vozil
  • zagotovljeno nadomestno vozilo

PRIJAVA ŠKODE TRIGLAV, SAVA IN PORSCHE - kasko zavarovanje
Izpolnite spodnji obrazec in vam takoj rezerviramo termin ali pa pokličite na 041 392 204 (kontaktni center)

Direktna prijava škode

Rezervirali vam bomo termin

Pogodbeni partner in pooblaščeni servis

Triglav, Generali, Sava, Allianz, Porsche zavarovanje

Hitro in enostavno prihranite čas in prijavite škodo brez obiska zavarovalnice v naših poslovalnicah - smo uradni pogodbeni servis. Pri nas je možna prijava škode Triglav zavarovalnice, prijava poškodbe Sava in prijava škode Porsche.

Kot pogodbeni partner Triglav, Sava in Porsche lahko pri nas opravite tudi cenitev škode. Smo uradno cenilno mesto in pogodbeni servis. Brez obiska zavarovalnice prijavite škodo pri Porsche Inter Auto, saj smo uradni pogodbeni servis:

 

Nesreča na parkirišču, poškodbe avtomobila zaradi toče, škoda zaradi prometne nesreče, in druge poškodbe vozila, morajo biti nujno prijavljene v treh dneh od nastanka škode.

Smo pooblaščeni servis za vozila:

  • Volkswagen
  • Škoda
  • SEAT
  • Audi
  • Porsche

V štirih hitrih korakih do popravila

  1. strokovna cenitev poškodovanega vozila
  2. za vas vložimo odškodninski zahtevek,
  3. strokovno popravilo vašega vozila
  4. kakovostno odpravimo vse poškodbe prometne nesreče

Intervju: Reden servis je ključen za dolgo življenjsko dobo vozila

Bi si vzeli čas, če bi vnaprej vedeli, da bo redno vzdrževanje odločilno vplivalo na dolgoročno brezhibnost vašega vozila? Vsak mesec se v naš servisni center v poslovalnicah Porsche Inter Auto vrača vedno več strank. Poleg rednega servisa je potrebno poudariti tudi, da na dolgo življenjsko dobo vašega vozila odločilno vpliva tudi kvaliteta popravila in kakovost delov, ki jih menjamo v vozilih. 

Kateri so torej najodločilnejši dejavniki, ki vplivajo na izbiro servisa?  Za odgovore smo povprašali našega strokovnjaka, vodjo servisa pri družbi Porsche Maribor, gospoda Boruta Pokeržnika.

Katere so prednosti servisiranja pri pooblaščenem serviserju?

Danes je bistveno, da lahko stranki ponudimo jamstvo za vse naše storitve. Asistenca Porsche Slovenija je ena izmed tistih storitev, ki jih je potrebno poudariti. Ko ima stranka težave, se lahko obrne na nas, pokliče na brezplačno telefonsko številko in v najkrajšem možnem času bomo vozilo pregledali. Če se zgodi, da vozilo z lastno močjo ne more nadaljevati poti, stranki ponudimo vleko do najbližjega pooblaščenega servisa. Če avtomobila ni mogoče popraviti v treh urah, dobi stranka nadomestno vozilo, pri obsežnejših popravilih v tujini pa ima plačano bivanje v hotelu. 

Med prednostmi, ki jih zagotavljamo vozilu, so tudi brezplačne akcije tovarne oz. tovarniške akcije. Vanje je vozilo vključeno, če je redno vzdrževano na pooblaščenem servisu. Jamstvo mobilnosti se ohranja skozi celotno življenjsko dobo vozila, če se servisni pregled opravi po priporočilu proizvajalca.

Kaj zagotavlja pooblaščeni servis, česar mojstri "pod kozolcem" ne morejo? 

Predvsem gre za izobražen kader, ki lahko prek računalniške povezave z matično tovarno odpravi še tako zahtevne napake. Poleg tega je tu že omenjeno jamstvo, ki pri nas velja za vse opravljene storitve, mojstri „izpod kozolcev“ pa lahko vse to samo ustno obljubijo. Če nastanejo nadaljnje okvare, vsak zase verjetno najbolje ve, kakšne izkušnje ima. Zagotovo ne gre spregledati niti že prej omenjene mobilne garancije, ki velja po vsej Evropi. Najbrž je težko pričakovati, da bo vaš mojster prišel in odpravil napako, ko boste, denimo, počitnikovali v tujini ...

Katerih ugodnosti so deležne stranke pri servisnih storitvah pri pooblačenem serviserju?

Bistvene ugodnosti so predvsem: vsaka stranka je naročena ob točno določeni uri, v naših prostorih vedno poskrbimo za prijetno počutje, ponujamo različne ugodne servisne pakete in seveda ji ponudimo nadomestno vozilo. Prav tako ponujamo kakovostno razlago popravil in stranki priporočamo, kaj bo v prihodnje treba odpraviti. Seveda vse to opravimo, ko stranka naše predloge potrdi. 

Kakšna so mnenja in zadovoljstvo strank?

Naše stranke so nad servisom in popravilom vozil izredno zadovoljne in ga priporočajo tudi svojim prijateljem in znancem, kar nam neizmerno veliko pomeni. Za vsako stranko se potrudimo in delamo na dobrem osebnem odnosu med serviserjem in stranko, s čimer se poveča tudi zaupanje v naše delo. Predvsem pa jim je všeč dvoletno jamstvo na menjavo originalnih delov in s tem podaljšana življenjska doba njihovih vozil. 

Ali mora stranka pred obiskom servisa najprej na svojo zavarovalnico?

Ne! Svoje vozilo lahko stranka pripelje direktno k nam, kjer kot pogodbeni servis za Zavarovalnico Triglav, Zavarovalnico Sava in Porsche zavarovanje prijavimo škodo, opravimo cenitev škode in kvalitetno izvedemo popravilo poškodovanega vozila. Stranke po navadi sprva malce dvomijo, če jim res ni potrebno na zavarovalnico, vendar hitro ugotovijo, da pri nas resnično hitro in enostavno uredijo vse formalnosti z zavarovalnico in se hkrati odpreljejo domov s popravljenim vozilom. 

Pomen in prednosti originalnih nadomestnih delov?

Originalni nadomestni deli omogočajo brezhibno ujemanje z vsakim sklopom posebej. Zanimivo je, da so bili opravljeni tudi preizkusi varnosti z originalnimi in neoriginalnimi deli, pri čemer so se originalni deli izkazali za precej učinkovitejše. Seveda to ne pomeni nujno, da so neoriginalni deli slabi ali slabši, a vendarle praksa dokazuje, da z originalnimi deli vozilo deluje bolj suvereno. Konec koncev pa je le pri takšnem vozilu poskrbljeno tudi za varnost voznika, sopotnikov in drugih udeležencev v prometu.

Kako pogosto potekajo izobraževanja servisnega osebja?

Ker na trg pogosto prihajajo novi proizvodi, je šolanje bistvenega pomena. Zaradi številnih inovacij in zapletenih elementov, ki so vgrajeni v vozila koncerna Volkswagen, se naši serviserji nenehno izobražujejo. Le nenehno izobraževanje zagotavlja najvišjo kakovost, saj bi nas sicer povozil čas. Tako so vsi naši serviserji končali zahtevno izobraževanje, vsaj pet dni na leto pa namenimo še dodatnemu izobraževanju, kar pomeni, da lahko stranki ponudimo najvišjo raven kakovosti storitev.

Želite več informacij?
Izberite termin in vas pokličemo.

DA