Servis za vozila Volkswagen, Škoda, Audi, SEAT in Porsche

Če bi vnaprej vedeli, da bo redno vzdrževanje odločilno vplivalo na dolgoročno brezhibnost vašega vozila – bi si vzeli čas?  Vsak mesec se v naš servisni center pri Porsche Maribor vrača vedno več strank. Kateri so torej najodločilnejši dejavniki, ki vplivajo na izbiro servisa? Za odgovore smo povprašali našega strokovnjaka – vodjo servisa pri družbi Porsche Maribor, gospoda Boruta Pokeržnika.
 

Katere so prednosti servisiranja pri pooblaščenem serviserju?

Danes je bistveno, da lahko stranki ponudimo jamstvo za vse naše storitve. Treba je poudariti našo storitev Asistenco Porsche Slovenija. Ko ima stranka težave, se lahko obrne na nas – pokliče na brezplačno telefonsko številko in v najkrajšem možnem času je vozilo pregledano. Če se zgodi, da vozilo z lastno močjo ne more nadaljevati poti, se stranki ponudi vleka do najbližjega pooblaščenega servisa. Če avtomobila ni mogoče popraviti v treh urah, dobi stranka nadomestno vozilo, pri obsežnejših popravilih v tujini pa ima plačano bivanje v hotelu. 

Med prednostmi, ki jih zagotavljamo vozilu, so tudi brezplačne akcije tovarne oz. tovarniške akcije, vanje pa je vozilo vključeno, če je redno vzdrževano na pooblaščenem servisu. Jamstvo mobilnosti se ohranja celotno življenjsko dobo vozila, če se servisni pregled opravi po priporočilu proizvajalca.
 

Kaj zagotavlja pooblaščeni servis, česar mojstri "pod kozolcem" ne morejo? 

Predvsem gre za izobražen kader, ki lahko prek računalniške povezave z matično tovarno odpravi še tako zahtevne napake. Poleg tega je tu že omenjeno jamstvo, ki pri nas velja za vse opravljene storitve, mojstri „izpod kozolcev“ pa lahko vse to samo ustno obljubijo. Če nastanejo nadaljnje okvare, verjetno vsak zase najbolje ve, kakšne izkušnje ima. Zagotovo ne gre spregledati niti že prej omenjene mobilne garancije, ki velja po vsej Evropi. Najbrž je težko pričakovati, da bo vaš mojster prišel in odpravil napako, ko boste, denimo, počitnikovali v tujini ...
 

Katerih ugodnosti so deležne stranke pri servisnih storitvah pri pooblačenem serviserju?

Bistvene ugodnosti so predvsem: vsaka stranka je naročena ob točno določeni uri, v naših prostorih vedno poskrbimo za prijetno počutje, ponujamo različne ugodne servisne pakete in seveda ji ponudimo nadomestno vozilo. Prav tako ponujamo kakovostno razlago popravil in stranki priporočamo, kaj bo v prihodnje treba odpraviti, seveda vse to opravimo, ko stranka naše predloge potrdi. 
 

Pomen in prednosti originalnih nadomestnih delov?

Originalni nadomestni deli omogočajo brezhibno ujemanje z vsakim sklopom posebej. Zanimivo je, da so bili opravljeni tudi preizkusi varnosti z originalnimi in neoriginalnimi deli in originalni deli so se pri njih izkazali za precej učinkovitejše. Seveda to ne pomeni nujno, da so neoriginalni deli slabi ali slabši, a vendarle praksa dokazuje, da z originalnimi deli vozilo deluje bolj suvereno, konec koncev pa je le pri takšnem vozilu poskrbljeno tudi za varnost voznika, sopotnikov in drugih udeležencev v prometu.
 

Kako pogosto potekajo izobraževanja servisnega osebja?

Ker na trg pogosto prihajajo novi proizvodi, je šolanje bistvenega pomena. Zaradi številnih inovacij in zapletenih elementov, ki so vgrajeni v vozila koncerna Volkswagen, se naši serviserji nenehno izobražujejo. Le nenehno izobraževanje zagotavlja najvišjo kakovost, saj bi nas sicer povozil čas. Tako so vsi naši serviserji končali zahtevno izobraževanje, vsaj pet dni na leto pa namenimo dodatnemu izobraževanju, to pomeni, da lahko stranki ponudimo najvišjo raven kakovosti storitev.
 

Kako pomembno je redno vzdrževanje vozila?

Zelo pomembno! Pomembnost je najlaže ponazoriti s primerjavo z ustno higieno. Bolj ko se vozilo zanemarja, krajša bo njegova življenjska doba, s tem pa se bodo dražili servisni pregledi. Če vozilo redno vzdržujete in poskrbite za primerno raven zavornih tekočin, olja …, bo vaš avtomobil zagotovo brezhibno deloval do naslednjega servisnega pregleda.
 

Kako poteka naročanje na redni servisni pregled?

Vse poteka prek terminskega planerja, kjer se sprejmejo naročila osebno in po telefonu in nato vse skupaj računalniško obdelajo. Redne stranke navadno povedo samo ime in priimek ali pa registrsko označbo in že se naročilo odpremi. Naročanje se konča do 12.00 in takrat iz centralnega skladišča v Salzburgu odpremijo blago (nadomestne dele), potrebno za popravilo. Vsi deli so že na naših servisih, ko večina strank še trdno spi. 
 

Katere akcije pripravljate v prihodnje?

Ogromno povezanih akcij poteka že pri samem nakupu vozila. Imamo denimo zimske akcije, menjavo pnevmatik, pregled klimatske naprave ipd. Za starejša vozila imamo pripravljene posebne akcije v sklopu Varčevalnih paketov Vedno Vredno, ki vključujejo popuste za storitve tudi do 40-odstotkov, odvisno seveda od starosti vozila.
 

Danes na slovenskem trgu najdemo različne servisne centre. Toda pozor, ni vsak servis tudi dober servis. Kateri so najodločilnejši dejavniki, ki vplivajo na izbiro servisa? 

Na prvem mestu je zagotovo cena. Nemalo voznikov vozil znamke Volkswagen gleda predvsem na končno ceno storitev, ki jih ponujajo servisi. Žal pa se je pogosto izkazalo, da ugodna cena ne pomeni tudi kakovostnih storitev. Izbira servisa mora temeljiti na referencah. Na spletu najdemo nešteto ponudnikov servisnih storitev za vozila Volkswagen, ki zagotavljajo, da so najboljši, najcenejši itd. Dejstvo pa je, da storitve, ki jih priporočajo zadovoljne stranke, dajejo boljši občutek in zaupanje v kakovost. Kot pravi star pregovor, dober glas seže v deveto vas. Dober kazalec je tudi dobro poslovanje servisa. Pri izredni tekmovalnosti na trgu obstanejo le res kakovostni. Samo taki lahko obdržijo stranke, pridobivajo nove in obstanejo na trgu. Navsezadnje pa je pomemben tudi osebni stik. Pri družbi Porsche Maribor stranka svojega servisnega svetovalca spozna že, ko prevzame novo vozilo. Osebni stik servisnega svetovalca in stranke ter poznavanje strankinih želja sta vodili našega poslovanja. Zbujati mora občutek strokovnosti in zaupanja. 

 

Zadnje novice

Uradno cenilno in servisno mesto za Porsche Zavarovanje

Podjetje Porsche Inter Auto je pogodbeni serviser za popravilo poškodovanih vozil, ki so zavarovana pri Porsche Zavarovanju.

Več informacij

Zavarovalnica Sava je naš pogodbeni partner

Prometna nezgoda? Vse potrebno lahko uredite pri nas

Več informacij

Asistenca Porsche Slovenija - vedno na voljo

Brez skrbi tudi v primeru okvare ali nezgode na cesti. Pokličite brezplačno številko asistence.

Več informacij

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

PORSCHE INTER AUTO d.o.o.